سرعت پایین سرور مجازی

سلام دوستان!
سرورهای مجازی سون هاست واقعا ضعیف ان و سرعتشون پایینه اصلا توصیه نمیکنم به خرید
من پنل 3 رو خریداری کردم پشتیبانشون میگفت سرعت ران ربات هاستی تو به یک صدم میرسونه ولی هیییچ تغییری نکرده!!!
نزدیک به یه هفته بود که تلاش میکردم سرور رو اوکی کنم رباتو بیارم روش با این پشتیبانی ضعیفشون کلی وقتمو گرفتن آخرشم هیچی به هیچی
پول خودتونو هدر ندین.

1 پسندیده

سلام و درود

لطفا کمی صبر کنید، زود تصمیم گیری کردید.

@arta جان پاسخ خواهند داد

2 پسندیده

وقت بخیر

ما هیچ وقت همچنین حرفی رو نمیزنیم و هیچ کس هم همچنین حرفی رو به شما نزده. کاملا حرفتون من درآوردی هست. اول اینکه اصلا این امکان وجود نداره که سرعت ربات شما بشه ۱ صدم ثانیه! این یه توهم بزرگه. چون از لحاظ زیرساختی اصلا امکان پذیر نیست، مگر اینکه ور دل Pavel Durov سرور رو میزبانی کنید.

اینم تیکتی که باز کردید و جوابی که دریافت کردید:

مثل این می مونه بگین من یه پکیج Enterprise وب سایت Alexa رو خریدم ولی سئو وب سایتم اصلا خوب نشد. خرید سرور اونم برای کسی مثل شما که هیچ اطلاعاتی نسبت مدیریت سرور ندارید. هر سروری برای نوع استفاده باید به صورت حرفه ای و زیرساختی کانفیگ بشه. خرید سرور به تنها به شما هیچ کمکی نمی کنه. ربات های تلگرام دارای پیش نیاز هستن و این پیش نیاز ها به صورت پیشفرض روی هیچ سروری فعال نیست.

شما هر نظری دارید برای ما قابل احترام هست. ولی حرفتون کاملا از روی عصبانیتی هست که بانیش ۱۰۰٪ خود شمایید. هر سرور مجازی با میزان منابع مشخص ارایه میشه. سرور شما بسته ۳ آلمان هست که دارای ۳ هسته 3.6 گیگاهرتز، ۴ گیگ رم، پورت ۱ گیگابیت، ۴۰ گیگ دیسک NVME و ترافیک ماهانه نامحدود هست.

شما از لحاظ فنی به بنده توضیح بدین که کدام بخش از این منابع رو دریافت نکردید که می فرمایید کیفیت سرور های مجازی ما ضعیف هست؟

شما یه سرور مجازی خریداری کردید + لایسنس دایرکت ادمین. با اینکه نصب دایرکت ادمین به عهده خود کاربر هست، به عنوان ارزش افزوده کنترل پنل + فایروال برای شما با تنظیمات پیشفرض نصب شد. این تمامی چیزیه که ما به در این بسته به شما ارایه میدیم. سوء تفاهم از اونجایی شروع شده که شما فکر می کنید ما موظف به ارایه پشتیبانی در قبال نوع استفاده شما هستیم. به شما اعلام می کنم، مطابق با قوانین و مقرراتی که اون رو هنگام ثبت سفارش تایید کردید، مطابق با تمامی تیکت هایی که باز کردید، سرویس شما مدیریت شده نیست و به غیر خود سرور و لایسنس ارایه شده، هیچ مسئولیت دیگری در قبال نوع استفاده شما توسط سون هاست ارایه نمیشه.

چندین تیکت باز کردید و در هر تیکت از شما خواسته شده یکی از ۲ کار زیر رو انجام بدین:

  • ادآن مدیریت سرور مجازی رو خریداری کنید تا مشکل شما بشه مسئولیت ما و مشکلات رو براتون رفع کنیم.
  • به شما گفته شد که به انجمن برین و سوالات و مشکلات خودتون رو مطرح کنید.

تو تیکت گفتید که مایل به خرید بسته ادآن مدیریت سرور نیستید و فقط مایل هستید کارتون راه بیفته. لطفا مد نظر داشته باشید که ما تو سون هاست سرویس حرفه ای رو با دریافت هزینه ارایه میدیم. هیچی هیچ کجای دنیا رایگان نیست که شما انتظار دارید مشکلاتی که دارید رایگان براتون رفع بشه. ۹۰٪ مواردی که کاربرانی که حتی مدیریت سرور ندارن به صورت رایگان براشون انجام میشه مگر اینکه مورد خیلی زمان بر باشه. شما حتی طرز برخورد صحیح هم ندارید و کار مجانی رو با پرویی و بی ادبی می خواین دریافت کنین.

برای هر مشکلی هم که تاپیک باز کردید، جواب هم گرفتید:



بعد یه دامنه خریداری کردید که بعد ست شدن نیم سرور متوجه شدید که دامنه خریداری شده فیلتر هست. باز هم تیکت باز کردید و مارو مسئول دونستین. ما چطور برای دامنه آزادی که شما ثبت کردید مسئول هستیم؟ این بد شانسی شماست، با این همکاران از سیر تا پیاز رو بهتون توضیح دادن که چطور دامنه خریداری شده رو رفع فیلتر کنید.

شما نه صبر دارید، نه اطلاعات فنی کافی دارید، نه حاظر به یادگیری هستید، نه ادب دارید، نه قصد هزینه کردن دارید و نه حاظر به پذیرفتن فاکتور های ارایه شده توسط کارشناسان ما هستید.

الان هم که با وقاحت تمام تاپیک باز می کنید و پرسنل و کیفیت محصولات ما رو زیر سوال می برید.

6 پسندیده

توی مکالمه آنلاین از همکارتون پرسیدم که میخوام با این سرعت ربات پاسخگو باشه.
همکارتون گفتن برای دستیابی به این سرعت باید پورت اختصاصی داشته باشین و به همین دلیل با هاست نمیشه به این سرعت دست یافت باید سرور مجازی تهیه کنین یک لینک هم به من دادن برای پرداخت!! من اون مکالمه رو گفتم!!

بعد اون من یه تیکت زدم و از پشتیبانها خواستم که به من با توجه به منابع مصرفی دقیق بگن که چه سرویسی باید خریداری کنم.
با این وضع جواب دادن شما صبر ایوب هم کمه تیکتی که دیشب زدم امروز جوابشو دادن بعدم میگن ببخشید رفتارمون سرده شما باید ادآن مدیریت بخرین یا سوالاتونو تو انجمن بپرسید ارزش قائل نمیشن واسه وقت آدم!
توی همین انجمن من یه سوال در مورد ssl رایگان پرسیدم کسی جواب نداد که من مجبور بشم برم لایسنس lets encrypt بخرم!!!
اطلاعات من اگه کمه شما باید فایلهای آموزشی و فیلم های آموزشی بذارین که اینقدر وقت ما گرفته نشه
همه جای دنیا اگه چیزی میفروشن آموزشش رو هم میدن به خریدار
شما یه آبمیوه بخری نوشته روش چجوری باید باز بشه
هر محصولی که بخری توش بروشور داره واسه آموزش بعد بی لیاقتیتونو تقصیر من میندازین و میگین من بی ادبم؟؟؟؟
این طرز رفتار با مشتریه؟؟؟

توی این انجمن هم فقط واسه این سوالا رو جواب میدین که انجمنتون پر سوال بشه مردم که سوالاشونو سرچ میکنن با سایت شما آشنا بشن وگرنه همینم جواب نمیدادین و میگفتین باید پول بدین ما کاراشو انجام بدیم

همکارتون گفتن موقع خرید توی توضیحات بنویسین که سرور رو برای ربات تلگرام میخرین که کانفیگ لازم رو انجام بدن!!!1
حالا میگین به ما ربطی نداره؟
قبل پول گرفتن که خوب ربط داشت خرتون از پل گذشت 7 پشت بیگانه شدین

بنده تمامی چت ها و تمامی تیکت های شما رو دونه دونه بررسی کردم تا کارشناسی که این حرف رو به شما زده رو پیدا کنم و توبیخشون کنم. ولی هیچ رکوردی درباره این حرف شما پیدا نکردم. در مورد پورت اختصاصی کارشناس فروش اشاره به پورت اختصاصی کردن اما سرور مجازی دارای پورت اختصاصی است؟ ایشان رسما درباره سرور اختصاصی صبحت کردن و دقیقا هم ذکر کردن که سرور اختصاصی با پورت اختصاصی شما بخشی از مکاله رو چکیده می کنید و در کنار حرفهای خودتون منتشر می کنید.

اگر هم این حرفهایی بی ثباتی که فرمودید هم گفته شده باشه، مگر صحبت شما با چت زنده وصله به اکانت شما تو ناحیه کاربری؟ یا ما با علم غیب سرویس ارایه میدیم؟ شما یه بار تو چت مشاوره گرفتید یکبار هم در تیکت. تو چت همچنین حرفی به شما زده نشده، تو تیکت هم همینطور. تو تیکت نسبت به اطلاعاتی که دادید مظنه دریافت کردید. کسی راجب ارتباط ۱ صدم ثانیه حرفی به شما نزده. کسی به شما نگفته حتی با سرور اختصاصی و پورت اختصاصی هم می تونید همچنین سرعتی داشته باشید.

اون کسی که وقتگیره شما هستید. من ۱ ساعت و نیم دارم اطلاعات شما رو آنالیز می کنم. اونم به خاطر اینکه ذره ای از حرفایی که میزنید راست باشه تا بتونم حق رو به شما بدم و با کارمند مجموعه برخورد کنم.

دقیقا همینه، شما همه چیز رو رایگان میخواین، بهترینش هم می خواین.

آفرین، آموزش میدن، اما بخشی از پشتیبانی محصول نیست. منم دقیقا همین رو میگم. شما آموزش رو از تو انجمن بگیر. حاظر نیستی ۲ تا تاپیک برای اطلاعات فنی خودت باز کنی چون همه چیز رو رایگان و سریع می خوای، ولی وقت داری ۲ ساعت تو همون انجمنی که حاظر به باز کردن تاپیک نبودی، طومار بنویسی و ما رو تخریب کنی.

من نه تو رکورد چت همچنین چیزی رو دیدم نه یادداشتی تو سفارش وجود داشت.

شاید شما تنها چیزی رو که درست گفتید همین بوده. انجمن یه محیط رایگان هست اما در قبال تبادل اطلاعات و ایجاد دانشنامه برای دیگر کاربران مجموعه و اینترنت. انجمن دقیقا برای همین کار راه اندازی شده. تبادل اطلاعات بین کاربران، ایجاد دانشنامه های مفید آموزش و همچنین سود مجموعه از ترافیک وارده در مبادله با اطلاعات رایگان ارایه شده.

الان هم از این بیشتر مایل به ادامه این بحث نیستم. تمامی شواهد بالا وجود داره هر کی خواست می تونه خودش بشه قاضی.

تاپیک بسته شد.

7 پسندیده