خوشحالم که مشکل شما بر طرف شده.
احتمال داره در پیکربندی CDN مشکلی وجود داشته باشه.
خطای 330 معمولا به خاطره Caching و استفاده از CDN پیش میاد.
فعال سازی WP Rocket مشکلی ایجاد نمیکنه اما پیشنهاد میکنم بعد از فعال سازی، فایل های کش ایجاد شده رو Purge کنید و OPcache هم اگر دارید خالی کنید و در صورت استفاده از قابلیت Preload، دوباره صفحات رو Preload کنید.
با پشتیبانی آروان کلود تماس بگیرید و اسکرین شات بالارو ارایه کنید.
اما از اونجایی که دامنتون com. هست، اگر از پلن های تجاری آروان کلود استفاده نمیکنید، پیشنهادم استفاده از Cloudflare هست.