تنظیمات افزونه ی crisp

سلام خدمت تمامی اعضای محترم انجمن سون هاست
برای پشتیبانی انلاین سایتم از crisp استفاده می کنم.
می خواستم تصویر image رو عوض کنم.
و کاربر وقتی وارد سایت می شه یک پیام مثل خود سایت سون هاست که هر سوالی دارید بپرسید ظاهر بشه و ایمیل یا شماره تلفن کاربر رو هم بگیره
مواردی که گفتم برای بخش pro هستن؟

1 پسندیده

سلام
اون تصویر رو باید فکر کنم روی نسخه pro عوض کرد ولی توی تنظیمات خودش هم چک کنی هست

2 پسندیده

از مسیر زیر:

Website Setting> Setting> Website Information> Website icon

لینک مستقیم به بخش تنظیمات

این امکان بهش Triggers گفته میشه که در بخش Plugins می تونین پیداش کنین. که متاسفانه فقط نسخه Unlimited که ماهانه ۹۵ دلار هست این امکان رو بهتون میده.

این تنظیم رو می تونین تو همون تنظیمات بخش Chatbox Behaviour انجام بدین. تیکت های زیر رو بزنین:

  • Ask visitors for their email address برای ایمیل
  • Ask visitors for their phone number برای تلفن

اسکرین شات:

4 پسندیده

نمی دونم دقیقا نسخه Pro یا رایگان. مال ما از اول Pro بود که شروع به کار کردم باهاش. اما فکر کنم این یکی از ابتدایی ترین تنظیمات باشه و برای ایجاد این تغییر اکانت رایگان هم کفایت کنه.

1 پسندیده

همین کار رو کردم. ولی فقط این تصویر توی خود چت عوض می شه.اونم همون پیام اول که خوش امد می گه.

به صورت پیش فرض فعال هست. اما وقتی امتحان می کنم هیچ ایمیلی نمی خواد.

تنظیمات برای کاربران (بازدید کنندگان) جدید هست. کش مرورگر باید کاملا خالی بشه. سیستم کریسپ بر اساس رویداد کار می کنه. مثلا اگر قبلا از یه کاربری ایمیل خواسته شده باشه و اون کاربر این درخواست رو نادیده گرفته باشه، سری بعدی این اتفاق نمیفته.

برای تست با یه مرورگر دیگه امتحان کنین (به عنوان بازدید کننده) و هر سری کش مرورگر رو خالی کنین.
تنظیمات کریسپ بصورت آنی اعمال نمیشن. گاهی ممکنه به زمان بیشتری نیاز داشته باشید.

3 پسندیده

پیشنهاد میدم از محصولات داخلی هم اسنفاده کنید رتین و رایاچت هردو پلن رایگان با امکانات خوب دارند

1 پسندیده

معذرت می خوام اقای سیدزاده شما افزونه ی چت دیگه ای نمی شناسید؟ تا الان با همین crisp کار می کردیم.
ولی الان می گه که یک حساب بین المللی می خواد تا تایید هویت کنه.

مورد دیگه ای با این امکانات و رایگان خیر، سراغ ندارم.
اگر با اشتراک گذاشتن اطلاعات مشتریانتون با شرکت های داخلی مشکلی ندارید می تونین از سرویس های داخلی استفاده کنین.

مثل ریتین

2 پسندیده

من اسکریپتشو دارم اگر خواستید اعلام کنید ارسال کنم . البته که نیاز به دامنه و هاست داره :slight_smile:

سلام وقتتون بخیر
در قسمت تنظیمات درخواست شماره از مشتری در کریسپ امکان داره دلیل گرفتن شماره از مشتری را نوشت ؟

سلام @Mahan_Tejarat عزیز
به انجمن سون هاست خوش اومدی. :slight_smile:


اگر منظورتون شخصی سازی ترجمه هست، در نسخه رایگان کریسپ، این امکان میسر نیست.
اما در پلن های پرمیوم، میتونید ترجمه هارو شخصی سازی کنید:

1 پسندیده

سلام ممنون
منظورم بعد از ارسال اولین پیام توسط مشتری پیغام شماره موبایل شما چیست میاد
ولی بعد از زدن دکمه فلش بغل سوال یک متن دیگه میاد
میخواستم بدونم میشه اول اون متن بیاد بعد شماره موبایل از مخاطب دریافت کرد

سلام

علت این اتفاق به احتمال زیاد روشن کردن گزینه Force visitors to identify themselves (Email or Phone) هست.
به این معنا که شما با این تنظیم کاربران رو مجبور به ارائه اطلاعات شناسایی کردید.

از طریق این مسیر، این گزینرو خاموش کنید:

  1. Website Settings
  2. Chatbox and Email Settings
  3. Chatbox Behavior
  4. Force visitors to identify themselves (Email or Phone)

2 پسندیده

سلام وقت بخیر
شما اسکریپ crisp دارین؟؟؟
اگه دارین لطف کنید برام ارسال کنید

سلام وقت بخیر جناب وزیری
چطور میشه لینک مستقیم چت داشت برای اپلیکیشن میخوام که یه دکمه بزارم وقتی روی اون لینک زدن تو مرورگر باز بشه و امکان چت داشته باشه

سلام دوستان، چطوری میشه تو کریسپ همیشه آنلاین نشون بده پشتیبان رو؟ حتی زمانی که آنلاین نیست