غیر فعال بودن بخش ثبت سفارش در وردپرس

با سلام کسی میدونه چطوری میشه این بخش رو فعال کرد؟

سلام و درود

تعداد موجودی اگر قرار دادید بررسی کنید که غیر فعال نباشه. درگاه پرداخت فعال داشته باشید

در این صورت باید فعال باشه.

3 پسندیده

محصول دانلودی هست.
درگاه فعال هم دارم.
ولی فعال نیست اصن نمیشه روش کلیک کرد

دیباگ رو فعال کردم در صفحه ی checkout/ این ارور ها رو میده ربطی به مشکلی که ایجاد شده داره؟

سلام و درود

این چند مورد رو بررسی کنید:

  • اگر تغییراتی در قالب دادید یا قالب تون ساختار قدیمی رو داره بررسی کنید

  • افزونه هایی دارید که احتمالا دچار تداخل شده، اونها رو غیر فعال و بررسی کنید و سپس یکی یکی فعال کنید

3 پسندیده

کلا با یک قالب دیگه تست کردم
افزونه هامو غیر فعال کردم
ووکامرسم مثل اینکه مشکل داره
ووکامرس رو بروزم کردم باز مشکل برقرار هست
لطفا راهنمایی کنید

نسخه php مورد استفاده رو بفرستید. نسخه ووکامرس هم ارسال کنید

3 پسندیده

7.2 php
ووکامرس الان که بروز کردم 4 شد

سلام

قسمت پرداخت در صفحه checkout/ زمانی فعال میشه که تمامی اطلاعات مورد نیاز و البته الزامی مثل نام و نام خانوادگی و آدرس و … قبلش دریافت شده باشه.

سایت شمارو چک کردم، همه اطلاعات پر میشه اما همچنان پرداخت فعال نمیشه.

آیا از افزونه های خاصی برای checkout و یا پرداخت محصولات دیجیتالی استفاده میکنید؟
ممکنه موارده الزامی ای باشند که باید پر بشن اما نمایش داده نمیشن، به همین دلیل پرداخت فعال نمیشه.

2 پسندیده

با تشکر از پاسخ شمااما من کل افزونه هارو غیر فعال کردم فقط ووکامرس رو فعال گذاشتم بازم مشکل باقی بود تصویر کل افزونه هام پیوست شد

2مورد رو تست کنید:

پرداخت با زرین پال رو غیر فعال کنید و از طریق پرداخت با کیف پول با اکانتی که داخلش credit داره تست کنید.

متوجه شدم که شما از آروان کلود استفاده میکنید، از طرفی در Console ، سه خطای Failed to load resource
دارید:

برای این منظور WP Rocket رو غیر فعال کنید و از طرفی هم در CDN، همه موارد رو Purge کنید و حتی الامکان بیاد روی Origin Server (هاست اصلی) و مجدد تست کنید.

موارد رو دونه دونه تست کنید.

4 پسندیده

تمامی موارد رو انجام دادم حتی دی ان اس های دامنه رو روی هاست اصلیم ست کردم
مشکل برطرف نشد

خیلی عالی بود راهنمایی شما
مشکل برطرف شد
نیم سرورهارو به هاست اصلی اوردم برطرف شد
اما تکلیف CDN چی میشه؟
و اینکه افزونه ی WP Rocket رو فعال کردم مشکلی که نداره؟

1 پسندیده

خوشحالم که مشکل شما بر طرف شده.

احتمال داره در پیکربندی CDN مشکلی وجود داشته باشه.
خطای 330 معمولا به خاطره Caching و استفاده از CDN پیش میاد.

فعال سازی WP Rocket مشکلی ایجاد نمیکنه اما پیشنهاد میکنم بعد از فعال سازی، فایل های کش ایجاد شده رو Purge کنید و OPcache هم اگر دارید خالی کنید و در صورت استفاده از قابلیت Preload، دوباره صفحات رو Preload کنید.

با پشتیبانی آروان کلود تماس بگیرید و اسکرین شات بالارو ارایه کنید.

اما از اونجایی که دامنتون com. هست، اگر از پلن های تجاری آروان کلود استفاده نمیکنید، پیشنهادم استفاده از Cloudflare هست.

4 پسندیده

سپاسگزارم از کمک شما.
لطف بزرگی بود.

2 پسندیده