از این پس در این تاپیک به بازاریابی محتوا و اصول و مواردش می پردازیم و با هم نقد و بررسی می کنیم.
تا بتونیم محتواهایی تولید کنیم که از جنس بازاریابی محتوا باشند و صرفا محتوایی ننویسیم و بزاریم کنار و همچنین تبلیغات موفقی با استفاده از بازاریابی محتوا داشته باشیم.
در همین تاپیک این موارد رو فرامی گیریم و هر سوال و نکته ای بود لطفا مطرح کنید.
هر موضوع که بیان و اشاره می کنیم حدودا چند روزی روی همان موضوع صحبت می کنیم تا کامل باهاش اشنا بشیم و نکات و جزئیات ارزشمندی رو سایرین به اشتراک بگذارند.
در خیلی از سایتها اینو دیدیم که با همه مشتریان با یک سبک و لحن صحبت میشه در صورتی که بهتره وقتی شما قراره پیامی ارسال کنین یا در سایت نمایش بدین طوری باشه که با هر مشتری با توجه به پرسونایی که مشخص کردین رفتار کنین.
مثلا: اگر شما تعدادی مشتری خوب دارید. هر کدام خرید های متفاوتی داشتن یکی، 5میلیون خرید کرده در یک ماه، یکی هم در سال، 1میلیون خرید داشته.
قطعا لحن صحبت با هر کدام متفاوته. با مشتری که خرید بالایی داشته بهتره ارتباط بهتری بگیریم و ترغیبش کنیم که خرید رو بیشتر کنه. نقاط مثبت و قوت و نحوه خرید و ارسال رو ازش بپرسیم.
یا مشتری که کم خرید کرده هواشو بیشتر داشته باشیم با تخفیف های ویژه و انگیزه دادن بهش، باعث بشه که خرید بیشتری کنه و همیشه به سایت ما سربزنه.
این هم اشتباهه که فقط به مشتری های خوبمون برسیم و از مشتری هایی که کم خرید کردن غافل بشیم.
پس توجه داشته باشیم لحن صحبت ما با مشتری هامون متفاوت باشه و با همه یکسان صحبت و برخورد نداشته باشیم.
دوستان عزیز، نظر، نکته سوال و تجربیاتتون رو با مشتری و هر موردی داشتین در رابطه با این مورد لطفا بفرستین تا با هم به اشتراک بزاریم و هم یاد بگیریم.
در 80 درصد حرف تان “مشتری” را مخاطب قرار دهید و 20 درصد (حداکثر!) از خودتان حرف بزنید. به عبارتی، به ازای هر 8 باری که از کلمات “تو” و “شما” استفاده کردید، نهایتا 2 بار از کلمه “من” و “ما” استفاده کنید.
دائما در محتوایی که استفاده می کنید از تعریف های من و ما استفاده نکنید حس ناخوشایندی به مخاطب انتقال می دهد.
دوستان عزیز، نظر، نکته سوال و تجربیاتتون رو با مشتری و هر موردی داشتین در رابطه با این مورد لطفا بفرستین تا با هم به اشتراک بزاریم و هم یاد بگیریم.
در محتوایی که تبلیغ نویسی براش انجام می دین، به این مورد مهم توجه داشته باشید که: متن تون دقیق و مشخص باشه، خیلی اب و تاب های زیادی استفاده نکنید، که مخاطب را خسته و زحماتتون رو هدر می ده
دوستان عزیز، نظر، نکته سوال و تجربیاتتون رو با مشتری و هر موردی داشتین در رابطه با این مورد لطفا بفرستین تا با هم به اشتراک بزاریم و هم یاد بگیریم.
می دونین مخاطب چرا در محتواتون گیج میشه ! به خاطر این که می یاین و اصطلاحات و کلمات تخصصی و قلمبه استفاده می کنید! اینقدر راحت و ساده بنویسید که هر کسی خوند کامل متوجه محصول و خدماتتون بشه
دوستان عزیز، نظر، نکته سوال و تجربیاتتون رو با مشتری و هر موردی داشتین در رابطه با این مورد لطفا بفرستین تا با هم به اشتراک بزاریم و هم یاد بگیریم.