به همه‌ی مدیران بی روح و بی اعصاب توصیه میشه! (طنز صوتی و اختصاصی 😁)

اندر سخنان مدیر بی روح! که برای هر جایی لازمه! :blush:

استقبال تون اگر خوب بود، در حوزه های مختلف، بیشتر و البته بهتر تولید میشه :wink:

5 پسندیده

4 پسندیده

ممنون صادق جان از این پادکست ارزشمند. :slightly_smiling_face:

این صحبت ها کاملا درسته و طنزی که هوشمندانه در اون بکار گرفته شده، شنیدنش رو لذت بخش تر میکنه.
به نظرم هر مدیری در هر مقیاسی که باشه بایستی بایدها و نبایدهایی که شما اشاره کردید رو رعایت کنه.

بر اساس تجربه ای که از مارکت ایران و مقایسه اون با مارکت جهانی داشتم، به این نتیجه رسیدم که متاسفانه برای مدیران مجموعه های ایرانی، پول، اولویت اول هست. در صورتیکه در مقیاس جهانی، پول الویت نیست، بلکه رضایت و خرسندیه کاربر در الویته. چرا که اگر این چنین باشه علاوه بر اینکه پول خواهد آمد، اون مشتری هم به مشتری ماندگار تبدیل خواهد شد.

بعد از مدت ها سرگردانی در مارکت ایرانی، به صورت اتفاقی مشتری سون هاست شدم و در همون روزهای ابتدایی تفاوت فرهنگ مدیریت رو شاهد بودم.

این نوشته ها تجربه ی شخصیه من هست، نه تبلیغات.

در سون هاست به شما بها داده میشه و اگر پروژه شما متفاوت باشه، علاوه بر اینکه دیگه اصلا پول در الویت نیست، بلکه از شما حمایت هم میشه.

این حمایت هم دیگه صرفا ریالی نیست، بلکه شما در مقیاس تجربه جهانی، از تجربیات و اندوخته های علمی مدیران و کارشناسان ارشد سون هاست بهره مند میشی.

اتفاقی که نمیگم در مارکت ایرانی نیست، بلکه به ندرت و به سختی پیدا میشه.

امیدوارم این رویکرد رو تمام مدیران و مجموعه ها در پیش بگیرند، تا هر کی، در هر رشته ای و در هر جایی که هست، احساس خرسندی از مجموعه ای که از اون خدمات دریافت میکنرو داشته باشه.

موفق باشید.


در نهایت از کسی که باید تشکر کرد که این رویکرد رو عملیاتی کرده، کسی نیست جز @arta
با شناختی که ازش دارم، میدونم که زیاد مایل به مطرح شدن و برده شدنه نامش نیست و همیشه فروتنانه به فعالیت پرداخته، اما از همینجا ازش تشکر میکنم که این احساس رو در خیلی از مشتریان سون هاست ایجاد کرده.

4 پسندیده