حل مشکل اسپم شدن ایمیل های ارسالی توسط هاست

سلام من برای سایت cheetabit.com/exchange
,مشکل ایمل دارم زمانی که کاربر ایمل احراز هویت دریافت میکنه یا هرچیز دیگه ای ایمیل میره به پوشه اسپم هنوز سایت راه نی فتاده و 10 نفریم وخودمون داریم باش تست میکنیم باگاشو درست کینم،منطقی نیست که این ایمیل ها میرن به پوشه اسم لطفا راهنمایی کنید از نظر محتوا هم اوکیه مشکلی نیست ،به پشتیبانی سون هاست هم پیام دادم گفتن که از هاست هم نیست

سلام @nick_burcart خوش اومدی به انجمن :slight_smile:

اسپم شدن ایمیل، صرفا منوط به سرور ارسال ایمیل نمیشه.

گاهی محتوای داخل ایمیل، نام دامنه و … باعث میشن ایمیل ها ارسالی اسپم بشن.

1 پسندیده

والا متنشم عوض کردم اما درست نشد

سلام دسوت من ، ب خانواده بزرگ ما خوش اومدید.
توی هاست اشتراکی این اتفاق میفته و شما آی پی که استفاده میکنه ممکنه تو لیست اسپم جیمیل یا هر سرویس دیگه ای باشه
برای این زمان ها که میخواید ایمیل به هیچ عنوان اسپم نخوره اولین راهکار آی پی اختصاصی هست و یا یک راه بهتر من براتون سراغ دارم استفاده از هاست ایمیل هست ، اینطوری دیگه مشکل اسپم شدن یا محدودیت داشتن ایمیل ندارید.

1 پسندیده

خوش بختانه ip اختصاصی هست ُلزومی نداره وقتی این همه هزینه کردم برم از خوده سون هاست میل سرور بیگرم به جای میرم از سندگرید میخرم دیگه اگه بخوام هزینه کنم از اون استفاده میکنم

اگر آی پی اختصاصی دارید که بحث فرق میکنه ، لطفا این کار که میگم رو انجام بدید :
داخل سی پنل داخل بخش ایمیل وارد Email Deliverability بشید و spf و dkim رو فعال یا همان نصب کنید مقداری صبر کنید تا رکوردها نصب و اوکی بشه ، بعد چند دقیقه تست بگیرید ( ذکر میکنم قبل از هر گونه انجام کاری بک آپ گیری رو انجام بدید )


خیلی وقت پیش انجام شده این کار.و وقیت ان را چک میکنم به من نمایش میده درست است یعنی ولید است