دریافت خطای 504 در قسمت ادمین سایت وردپرسی

سلام مجدد
بنده یه مشکلی در قسمت ادمین سایت دارم اونم اینکه هر دفعه میخوام کاری انجام بدم و در قیمت ادمین خطای زیر رو بهم میده
504 gateway timeout
نسخه php رو بر روی 5.6 قرار دادم و حتی روی 7.2 و 7.1 درست نشد.
قالب رو هم اپدیت کردم ولی تاثیری نداشت.
به نظر شما باید مشکل از کجا باشه؟

1 پسندیده

504

1 پسندیده

سلام

در مسیر public_html بررسی کنید فایل error_log وجود دارد یا خیر. این فایل معمولا دلیل خطا ها رو ثبت می کنه.

2 پسندیده

متاسفانه این فایل موجود نبود

1 پسندیده

در این صورت این مشکل کمبود منابع هست.

خطای 504 اگر از نرم افزار نصب شده داخل هاست نباشه (تو مورد شما وردپرس) فقط دو حالت می تونه داشته باشه.

۱- کمبود منابع اکانت هاست: در این حالت باید ارتقا بدین به بسته بزرگتری تا منابع بیشتری در اختیار داشته باشید. از اونجایی که از وردپرس استفاده می کنید بهترین پیشنهاد من این است که از هاست وردپرس استفاده کنید. در این لحظه هم تخفیف ویژه ۴۰٪ داریم که می تونید از این فرصت استفاده کنید و سرویس خودتون رو ارتقا بدین.

۲- کمبود منابع در خود سرور اصلی: این هم می تونه یه مورد دیگه باشه که خطا 504 به کاربر نشون بده. مثل کمبود پردازنده تحت سرور و یا کمبود رم. برای مورد دوم جهت تایید این قضیه با میزبان خودتون تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.

در خدمتیم

5 پسندیده

سلام. ببخشید من هم یک وبسایت با جوملا ساختم. امروز باز نمیشه و ارور Gateway Timeout رو میده. پشتیبانی سایت گفت که ایراد از اسکریپت هاتون هست. اما من چیزی خودم نمینویسم چون در حال یادگیری هستم. بلکه یکسری اکستنشن هایی رو از وبسایت گلچین انلاین دانلود کردم و نصب کردم.
فایل error_log برای من وجود داشت و مربوط به یک اکستنشن بود که من اون رو uninstall کردم اما مشکلم حل نشد.
ممنون میشم به من راهنمایی کنید.

متاسفانه برخی از افزونه به دلیل اینکه نسخه نال شده می باشند مشکلاتی بوجود می آورند که باعث میشود مصرف سی پی یو بسیار بالا رفته و رکوئست ارسالی بدون پاسخ بماند. افزونه هایی نیز هستند که متناسب با عملکرد خود به یک سری اکستنشن نیاز دارند که اگر فعال نباشند باعث این مورد می شود

1 پسندیده