محصولات مشابه رو کنونیکال کنیم یا نه؟

سلام به همه عزیزان. یه سوال داشتم. کنونیکال رو در مورد محصولات چه موقع باید انجام داد؟ محصولات مشابه رو بهتره کنونیکال کنیم یا نه؟ برای مثال من یه تعداد “قاب خاتم” دارم. با طرح ها و سایزهای مختلف. الان هر کدوم از اون صفحات یه امتیازی تو گوگل میگیرن. بهتر نیست همرو کنونیکال کنم به یک صفحه تا امتیازها جمع بشه؟

https://erisa.ir/page/1/?s=%D9%82%D8%A7%D8%A8+%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85&post_type=product

سلام و درود

برای استفاده از کنونیکال زمانی مناسبه که از محتوا داپلیکیت (مشابه و کپی) داشته باشید. اگر کلمات کلیدی و نوع محتواتون فرق می کنه نیازی نیست ولی محصولاتی که دیدم در اسامی و نوع قاب متفاوت بودند و نیازی نیست این مسئله رو انجام بدید. چون هر کدام یک محصول جدا با کلمه کلیدی و ساختار متفاوتی هستند.

3 پسندیده