مشکل اسپم شدن ایمیل های ارسالی بعد اتصال به کلودفلر

سلام من دیشب با میل تستر ایمیل فرستادم نمره 10 گرفتم امروز میخواستم تست کنم نمره 8.9 گرفتم با پشتیبانی صحبت کردم گفتن

دیشب نیم سرور ها مستقیم بوده امرو در کلود فلر می باشد شما رکورد های DKIM و SPF را در کلود فلر وارد نکرده اید به همین دلیل این خطا را در یافت می کنید در سی پنل از قسمت Email Deliverability رکورد را بردارید و در کلود فلر اضافه کنید.

من دقیق نمیدونم باید کجای کلدفلر رکورد رو وارد کنم کسی بلده ؟؟
اینم dns های کلدفلرم

سلام

اول اینکه، زمانی که تغییر DNS ایجاد می کنید همیشه باید حداقل 6 ساعتی صبر کنید تا بتونید تست ایمیلی دقیقی داشته باشید. چون mail-tester هم مثل اینترنت ما کش میشه و ممکنه یه سری اطلاعات رو همون لحظه و آنی نبینه.

برای ارسال ایمیل به اینباکس چند تا مورد خیلی مهمه:


1- تنظیم بودن PTR:
اگر از آی پی اختصاصی استفاده می کنید حتما با میزبان تماس بگیرید و از تنظیم بودن PTR اطمینان پیدا کنید. تنظیم PTR هم ست شدندش به 24 ساعت زمان نیاز داشته باشه.

2- رکورد SPF و Domainkey:
رکورد SPF و Domainkey درست تنظیم شده باشن. بعضی موقع ممکنه وجود داشته باشن اما درست نباشن. از بخش Email Deliverability مقادیر صحیح رو کپی کنید.

3- تنظیم DMARC:
خیلی از ارایه دهنده این مورد نیاز نیست اما اخیرا با توجه معیار های تست ایمیل حتما باید انجام بشه. مورد الزامی نیست اما اگه قصد دریافت رتبه 10 از 10 دارید باید حتما تنظیم بشه.

4- بلکلیست بودن آدرس آی پی:
بررسی آی پی در جهت بلک لیست بودن یا نبودن. تو سرور های اشتراکی بلک لیست شدن آی پی رایج هست و این مورد رو باید با میزبان هماهنگ کنید. اما اگه آی پی اشتراکی بلک لیست شده باشه تنها راه اصولی و منطقی اینه که آی پی اختصاصی بگیرید. آی پی اشتراکی هر چقدر هم مانیتور بشه باز هم یکی هست میاد بلک لیستش می کنه.

مشخصات ورود رو برام ارسال کنید شخصی براتون تنظیم می کنم. رکورد های کلودفلر مثل مسواک یه وبمستر میمونه. هیچ وقت ازش اسکرین شات نزارید تو جای عمومی. من اسکریت شات رو براتون اصلاح کردم.

3 پسندیده