سلام دوستان. من سایتم تکمیل هستش. اما یک مشکل خیلی بزرگ که دارم. این یک بخش از سایتم ترجمه نیست. قسمت شمارشگر محصولات با فروش ویژه ترجمه نیستش. هر جه قدر هم با loco گشتم. چیزی پیدا نکردم. یعنی چیزی پیدا کردم اما هر تغییری دادم، مفیده فایده نبود و تاثیری در ترجمه نداشت. هر کسی که می تونه لطف کنه من رو راهنمایی کنه. .
قسمت روز ترجمه نمیشه و واقعا کلافه کننده است.
سلام
ترجمه قالب، ووکامرس و پیج بیلدرتون (ویژوال کامپوزر، المنتور و …) رو چک کنید.
قبل از گشتن به دنبال واژه ترجمه نشده، دکمه Sync رو بزنید تا ترجمه با سورس کد همگام سازی بشه.
باتشکر از راهنمایی شما دوست عزیز. مشکل من برطرف شد. من بعد از save پیدا کردن ترجمه sync میکردم. اما الان باز زدن دکمه sync کلماتی که ترجمه نشده بود برام نمایش داده شد و ترجمه کردم. و یک سوال دیگه، لوکو رو بعد اینکه ترجمه کردم می تونم پاک کنم دیگ؟
خوشحالم که مشکلت حل شد دوست عزیز.
پیشنهاد نمیکنم لوکو رو پاک کنید. به 2 دلیل:
-
در صورت آپدیت دادن قالب و یا افزونه هایی که استفاده میکنید شاید نیاز باشه تا با همگام سازی مجدد (Sync) عبارات ترجمه نشده رو ترجمه کنید.
-
وقتی با لوکو ایجاد ترجمه میکنید، در ابتدا 3 آپشن برای قراردادن فایل ترجمه دارید:
نویسنده (که در پوشه Languages قالب یا افزونه فایل قرار میگیره که نا امن هست و با آپدیت از بین میره)
سیستم (که در Languages در wp-content ، قرار میگیره که بازهم بروزرسانی های وردپرس، ممکنه به حالت پیش فرض برگرده)
لوکو (که در پوشه wp-content/languages/loco قرار میگیره که امن ترین حالت ممکن هست و با آپدیت و بروزرسانی از بین نمیره)
برای استفاده از حالت سوم، نیازه که پلاگین رو نگه دارید، چون از طریق دیتابیس لوکو، ترجمه ها به این فولدر آدرس دهی شدن.
بنابراین، افزونه رو پاک نکنید.
موفق باشید.
درود بر شما رحیم عزیز
من هم مسئله مشابهی دارم البته نه در ترجمه بلکه در تغییر کلمه ترجمه شده
مثلا روی بعضی محصولات می خوام به جای کلمه حراج از مثلا فروش ویژه استفاده کنم ممنون می شوم مسیر و نحوه تغییرش رو بفرمایید.
سپاسگزارم