میزبانی دامنه بر روی کامپیوتر شخصی ویندوز

سلام
من یک کامپیوتر دارم و میخوام با زمپ روی سیستمم یک وبسایت بیارم بالا
میشه لطفا نحوه ست کردن دامنه روی ویندوز رو بهم اموزشش بدید!

درود

برای اینکار می بایست آی پی اختصاصی داشته باشید.

  • آیا دارای آی پی اختصاصی هستید؟

بله دارم
لطفا اینم بگید که از چه ویندوزی استفاده کنم بهتره
ویندوز سرور 2008 چطوره!