پادکست نکاتچه 1 ؛ لحن صحبت با گروه مشتریان (با مثال: دیجی کالا، اسنپ، تپ سی)

:studio_microphone:پادکست نکاتچه 1 ؛ لحن صحبت با گروه مشتریان

:wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash:

:busts_in_silhouette: چرا لحن صحبت با گروه مشتریان مهم است؟!

:boom: مثال در مورد فروش ماهیانه فروشگاه اینترنتی
:boom: راهکار فروش بیشتر با گروه مشتریان
:boom: روش های ترغیب و تشویق مشتری به خرید بیشتر
:boom: اهمیت به مشتریان ویژه و مشتریان غیر فعال و معمولی
:boom: مثال دیجی کالا، اسنپ، تپ سی

:memo: همراه با تجربه شخصی در یک خرید معمولی!

:wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash::wavy_dash:

شنیدن پادکست نکاتچه 1 ؛ لحن صحبت با گروه مشتریان :::


:memo: برای مطالعه محتوای متنی اینجا می توانید بخوانید.

10 پسندیده