چت آنلاین LiveZilla

سلام وقت بخیر
میخواستم نظرتون درباره سایت LiveZilla بدونم که سرویس چت آنلاین ارائه میکنه و سایت سون هاست هم از همون چت آنلاین استفاده کرده.
درحال حاضر رایچت استفاده میکنم اما در برخی مواقع با مشکل روبرو هستش میخواستم از سایت LiveZilla استفاده کنم پیشنهاد شما چیه؟
رایچت یا LiveZilla؟
لایسنس هم درسته گرونه ایا نال شده یا کرک شده هست؟ اگر هست استفاده کنم؟

2 پسندیده

سلام و درود

پیشنهاد می کنم از crisp یا گفتینو استفاده کنید دوتاشونو تست کردم و خوب بودن.

لایو زیلا رو پیشنهاد نمی کنم.

https://crisp.chat/en/
https://www.goftino.com/

هم اپلیکیشن آندروید و ios دارند هم برای ویندوز و هم تحت وب :slight_smile:

4 پسندیده

گفتینو تو نسخه رایگانش امکان نمایش متن تایپ شده توسط کاربر رو قبل از ارسال داره؟

2 پسندیده

سلام ، ببینید لایوزیلا فوق العادس ، به نظر من که بی نظیره ، 30 روز آزمایشی داره بنظرم یه تست کنید اگر مایل بودید تهیه کنید قیمتش هم واقعا ارزش کیفیت و امنیت داستان رو داره به نظر من ، بدون شک نسخه نال شده نمیشه توی این بخش امنیت شمارو تامین کنه و باید نسخه های اورجینال استفاده کنید.

3 پسندیده

تشکر بابت پاسختون
اره من دیگه واقعا از رایچت خسته شدم حدود 100 تا چت در روز دارم و بعضی وقتا عکس ارسال نمیکنه یا هنگ هست.
نسخه های مختلفی داره اما موفق نشدم نسخه ازمایشیشو نصب کنم
ایا برای هر سایت باید اون اسکریپت رو روی اون هاستی که روش سایت نصب هست نصب کنم؟

1 پسندیده

این دوتا تست کردم خوب نبودن
تشکر

1 پسندیده

ببینید براش میتونید سرور راه اندازی کنید و خیلی آپشن های دیگه و نرم افزار های اندروید و ویندوز حرفه ای داره هیستوری عالی و حتی نمای لحظه ای ماوس کاربر هم در دسترست هست ، توی سایتش یه درخواست سی روز آزمایشی بزن تمام راه های استفاده رو برات فراهم میکنه

4 پسندیده

چه مشکلی داشتین باهاش؟

به نظرم گفتینو خیلی بهتر و استیبل تر از رایچت هست.

پنل نرم و راحت و بدون هنگی داره

کریپس هم بهترینه و بسیاری از وب سایت ها ازش استفاده می کنن

3 پسندیده

سلام
ممنون از شما، گفتینو رو بررسی کردم امکانات و قیمت مناسبی داشت.
فقط سوالم اینه که مثل رایچت میتونه در برخی از صفحات پیام خودکار ارسال کنه؟ و اینکه آمار حضور کاربر در صفحات سایت رو بده؟

1 پسندیده

بله. این امکان در گفتینو هم هست و از هر لحاظ نسبت به رایچت بیشتر توصیه می کنم

1 پسندیده

ممنون از شما
حتما استفاده میکنم :pray:

2 پسندیده

زمانی که یه سیستم چت زنده رو برای نوع استفاده خودتون انتخاب می کنید می بایست یه سری فاکتور های مهم رو در نظر بگیرید. سیستم های چت زنده داخل ایران رو بنده شخصا تست کردم و هر کدوم یه مشکلی داشتن. وارد جزییات نمیشم چون هیچ سیستمی عالی نیست و همیشه جا برای بهتر شدن داره.

تو مورد ما، حدود ۲ سال از سیستم کریسپ نسخه بیزینس (نسخه آخر) استفاده کردیم. ابزار فوق العاده ای هست و خیلی قدرتمنده. ولی تو دوره ای که اینترنت بین المللی ایران قطع بود ما نه به اطلاعاتمون دسترسی داشتیم نه می تونستیم از این سیستم به مشتریان داخل کشور خدمات ارایه بدیم. به همین دلیل به یه ارایه دهنده داخلی سویچ کردیم و خیلی مشکلات زیادی داشت. بعضی از این ارایه دهنده ها هم سرور های خارجی داشتن که عملا با سرویس کریسپ تفاوت چندانی نداشت.

برای ما عدم دسترسی به اطلاعات مشتریان که در CRM سیستم کریسپ بود مساوی با از دست رفتن اونها بود که این خودش به تنهایی یک فاجعه بود. بعد از رفع مشکل اینترنت، سیستم های مختلفی رو بررسی کردیم تا به سیستم لایوزیلا رسیدیم.

دلیل انتخاب Livezilla این بود که:

۱- آقای خودت، نوکر خودت
به دلیل اینکه این یک سیستم self-host هست (سلف هاست یعنی کل سیستم بر روی سرور یا هاست خودتون نصب میشه و هیچ شرکت یا مجموعه ی شخص سوم وجود نداه) در هر زمان به هر دلیلی می تونیم تنها با تغییر سرور یا هاست اطلاعات رو جابجا کنیم بدون از دست رفتن اطلاعات.

۲- حریم خصوصی بالا
اخیرا تو سون هاست پشتیبانی آنلاین از طریق چت زنده رو شروع کردیم که مورد استقبال قرار گرفته. هم سرعت پشتیبانی بیشتر شده و هم مشتریان ما راضی تر از قبل هستن که جوابشون رو سریعا دریافت کنن. در این حالت قاعدتا بین کاربر و اپراتور اطلاعات مهمی مثل رمز عبور و مشخصات رد و بدل میشه که جدا از مسایل امنیتی، حریم خصوصی بالایی رو در اختیارتون قرار میده چون همه اطلاعات رو سرور یا هاست خودتون میزبانی میشه. من نمیگم همیشه اینطوره، اما زمانی که به حریم خصوصی و امنیت میرسه آدم شکاکی هستم و به هیچ احدی اعتماد نمی کنم. با هم صادق باشیم، در ایران حریم خصوصی کاربران و کسب و کار ها به درستی مدیریت نمیشه، نمیگم همه ارایه دهنده های داخلی از اطلاعات شما سوء استفاده می کنن، اما پتانسیل بالایی داره. پارسال خیلی بی سر و صدا کل اطلاعات نماد اعتماد روی اینترنت برای فروش قرار گرفت. اطلاعاتی اعم از نام و نام خانوادگی، رسته کسب و کار، آدرس کسب و کار، ایمیل و شماره تلفن. اینکه سمبل اعتماده، اینه وضعش، چه برسه به بقیه که شرکت های خصوصی هستن. حرف کلی من این نیست که به سیستم های داخلی اعتماد نکنید، اتفاقا خیلیا هستن کارشون رو درست انجام میدن ولی کلاه خودتون رو سفت بچسبید باد نبره. اگر حریم خصوصی برای شما اهمیت بالایی داره حتما از آپشن های self-host استفاده کنید.

۳- انعطاف پذیری و امنیت بالا
الان سرور های سیستم چت آنلاین ما خارج از کشور میزبانی میشن. هر زمان مشکلی پیش بیاد خیلی راحت به داخل کشور migrate می کنیم. در این حالت مشکلی برامون پیش نمیاد. سرویس های داخلی هم اگر به داخل مهاجرت کنن، هر زمان که مهاجرت کنن شما به اطلاعات خودتون دسترسی پیدا می کنید. این یعنی در سایه این ارایه دهنده هستید و تصمیمات آنها در کسب و کار شما تاثیر خواهد گذاشت.

تفاوت self-host با ارایه دهندگان سرویس چت زنده

۱- قیمت بالا
فایل زیلا تنها مشکلی که داره اینه که برای چند کاربره هزینش برای داخل ایران بالاست. ولی خوب این هزینه رو یکبار پرداخت می کنی برای همیشه. ولی ارزشش رو داره از دید من چون در بلند مدت می تونه جواب بده.

۲- مدیریت هاست یا سرور
self-host بودن به معنای اینه که شما سیستم رو خودتون میزبانی می کنید. این یعنی باید از سیستم بک آپ گیری کنید، مشکلات احتمالی رو برطرف کنید، از آپتایم بالا برخوردا باشید و بقیه موارد مدیریت که حتی برای وب سایت خودتون هم انجام میدین. در این حالت مسئولیت نگهداری به عهده خودتون نیست.

در کل این یک انتخاب برای کسب و کار هست و شما به عنوان گرداننده این کسب و کار با توجه به نوع استفاده ای که دارید تصمیم درست رو بگیرید. تو مورد ما چون با اطلاعات حساس سروکار داریم، انتخاب یه سیستم self-host برای ما حیاتی بود.

8 پسندیده

سلام تشکر بابت توضیحات خوبتون
همه موارد اوکی و درست بودش
اما اون هزینه یکم بالاست اما خب برای شما که پشتیبانی هاستینگ هستید این هزینه خوبه چون اطلاعات مهمی قرار هست رد و بدل بشه.
سایت من کاربر با نسخه 61 کروم میاد میگه اقا چطور ثبت نام کنم؟ :joy: بعضی وقتا سرمو میزنم به دیوار یعنی حتی ثبت نام توی یک سایت ساده هم براشون سخته
و رایچت جدید یه مشکلی پیدا کرده توی نسخه ایفون کاربر نمیتونه پیام بده البته قرار هست اواخر خرداد نسخه جدید ارائه کنند اگر روی اون نسخه جوابی نگرفتم حتما این مورد خارجی رو استفاده میکنم.

باز هم تشکر میکنم از مجموعه بزرگ سون هاست و واقعا دست خوش من حدود دو سال هست روی سرویس های شما هستم کارهای بزرگی روی سرور و هاست های شما انجام دیدم و تا الان عالی بودن.
خیلی از سایت ها مثل ایران سرور که انقدر بزرگ خودشون رو نشون میدن شاید بد باشه اینجا بگم ولی همه اطلاع دارن پشتیبانی اونها ممکنه 10 ساعت بعد پاسخ بدن اونوقت هم کلی توضیح میدن که به کنترل کیفی میگیم.

اما اینجا سرعت پاسخگویی توی چت انلاین زیر 10 ثانیه و در بخش تیکت هم زیر 5 دقیقه هستش.دمتون گرم

4 پسندیده

نال شده یا کرک شده لایو زیلا هستش آیا

برای تک اوپراتور رایگان هست؟

ما نسخه اصلی رو خریداری کردیم. من یه ساعت راجب حریم خصوصی توضیح دادم شما میگی نال شده؟ :sweat_smile: نال یا کرک یعنی ریسک.

آره رایگانه. تمامی امکانات.

5 پسندیده

سلام. این کریسپ رو نمیشه یه جوری دور زد؟ امکاناتش خوبه ولی پولیه

سلام
یه سوال از سون هاست داشتم
این افزونه لیو زیلا چقدر به سرور فشار میاره
میشه روی هاستی که سایت اصلی روش نصبه اینم نصب کرد؟

1 پسندیده

سلام

@arta جان پاسخ خواهد داد.

1 پسندیده

سلام
یک سوال داشتم
اگه یک اپراتور داشته باشیم، میشه از چند سیستم به همون اپراتور لاگین شد و ازش استفاده کرد؟
و اینکه من میخوام فقط در صفحه سرچ سایتم گزینه چت باشه و به کاربری که توی سایت سرچ میکنه و وارد آدرس با ساختار میشه قسمت چت در دسترس باشه
http://mysite.com/?s=

1 پسندیده