۹۹٪ تخفیف + هدیه های بیشتر در نوروز ۹۹

ممنون ، :heart_decoration:

میشه منم اینجا تیک دار بشم ؟

تو اینستا که تیک دار نشدیم :smiley:

1 پسندیده

تیک برای کسانیه که در انجمن وظیفه ای دارند، کسانی که تیک دارن نمی تونن تو قرعه کشی شرکت کنن. برنده هم بشن تعلق نمیگیره و شخص دیگه ای مجددا انتخاب میشه :sweat_smile: کاربرانی که تیک دارن در واقع کاربرانی هستن که مسئولیت های مشخص در بخش های مختلف دارن.

3 پسندیده

ئه :sweat_smile: پ من همون بدون تیک کارمو انجام میدم :wink: :grinning:

امسال میخوام روی سایتم کار کنم. و شاید دفترم رو ببندم و فقط روی سایتم کار کنم…

امیدوارم در کنار هم به چیزهایی که میخوایم برسیم :pray: :100: :heart:

4 پسندیده

سلام و عرض ادب

آقا یکی هست بگه چجوری می شه پیام خصوصی فرستاد. من که جایی پیدا نکردم.

1 پسندیده

وقت بخیر

خودم یه پیغام براتون ارسال کردم.
از اونجایی که ایمیل اکانت انجمن با ایمیل ناحیه کاربری شما یکی بود، ۵۰۰ هزار تومان افزایش اعتبار برای شما انجام شد.

مبارکتون باشه :heart:

2 پسندیده

@MaHDi
@Hadi_Rahmati

دوستان مبارکتون باشه. :cherry_blossom:

4 پسندیده

سپاس از گروه سون هاست. کسانیکه فقط دنبال سرویس ارزان هستند ارزش پشتیبانی را درک نکرده‌اند. امیدوارم که همیشه موفق باشید و سرویس‌تان پر رونق باشد. از هدیه با ارزشتان سپاسگزارم. :raised_hands: :v:

3 پسندیده

سلام و خداقوت، خیلی خوشحال و سورپرایز شدیم
فقط این “کد پشتیبانی جدید” رو ایجاد کردم ولی مثل دیگر دوستان، بنده هم پیدا نکردم که کجا و چجور باید بصورت پیام خصوصی بفرستمش.
و صحبتی با دوستان:
اگر بگویم بنده هم یاد ندارم قرعه کشی‌ای برنده شده باشم، بیراه نگفتم، ولی تا بحال از هیچ‌کدام از آنها شاکی نبودم، مگر پولی بابت قرعه‌کشی‌ داده بودم؛
و حال اینجا جای تعجب دارد از دوستانی که به نحوه قرعه‌کشی اعتراض دارند و شاعبه ایجادمی‌کنند؛

  • اولا از همه مگر هزینه‌ای کرده‌اید که طلبکار شده‌اید و بقول معروف مگر دندان اسب پیشکشی رو می‌شمرند!
  • ثانیا، خودشان ذکر کرده‌اند، که قرعه‌کشی را رندوم توسط نرم‌افزار، انتخاب شده‌است(گرچه با این‌شرایط پیش‌آمده، شاید بهتر بود نحوه قرعه‌کشی رو همان ابتدا توضیح می‌دادند)، و بنابراین اگر هم می‌خواستند معنی نداشت بصورت زنده و Live انجام می‌دادند، که اگر هم انجام می‌داند بازهم بنحوی دیگر اعتراضات وجود داشت، و بنده از کارمندان 7هاست می‌خواهم این اعتراضات باعث نشود، این رویه و قرعه‌کشی‌ها، دیگر ادامه نداشته باشد.

باتشکر و سپاس

3 پسندیده

سلام خیلی ممنون از قرعه کشی با حالتون من ارسال پیام خصوصی را پیدا نمی کنم :sweat_smile: :sweat_smile:

2 پسندیده

سلام

کد پشتیبانی مسیرش با دقت در تاپیک اول نوشته شده.
کاربرانی که مشکل پیدا کردن پیغام مستقیم داشتن به خاطر اینکه کاربر جدید هستن و سیستم ضد اسپم فعال است امکان پیغام ارسال کردن ندارن. این رو باید غیر فعال می کردیم. مستقیم براتون ارسال کردم.

مبارکتون باشه :heart:

4 پسندیده

وقت بخیر

به صورت مستقیم براتون ارسال شد.
مبارکتون باشه :sunglasses: :+1:

3 پسندیده

تخفیف دیگه ای ندارین ؟

وقت بخیر

در این لحظه خیر.

3 پسندیده

@arta
سلام. اونایی که جوایزشون رو نگرفتن چی میشه؟

1 پسندیده

رزرو میشه براشون تا ۱ سال.

3 پسندیده

دیه تخفیف نمدد ؟
مشه یتوک دیه تخفیف کوچولوک بدد ؟
:crazy_face:

سلام ، در حال حاضر تخفیف ها بصورت هفتگی و همیشگی ارائه میشه که همونطور که اعلام کردیم میتونید از طریق کانال تلگرام هر هفته از محصولات متنوع استفاده کنید .

1 پسندیده

سلام
من جزو برندگان اکانت الکسا بودم ولی متاسفانه تو این چندوقته نیومده بودم سایت و خبر نداشتم که برنده شدم و همین الان متوجه شدم…
الان امکان دریافت اکانت هست؟؟

وقت بخیر جناب جباری عزیز داخل پیغام خصوصی با بنده در ارتباط باشید براتون ارسال میکنم.